Sportworx is verheugd om Ensing sinds dit jaar de officiële mobiliteitspartner van de BetCity Eredivisie Beach te kunnen noemen. Dankzij deze samenwerking beschikt Sportworx deze zomer over twee speciaal bestickerde auto’s. Daarnaast zal er in de Gelderse steden een springkussen van Ensing te vinden zijn in de fanzone, wat extra plezier en interactie biedt voor de fans.
De BetCity Eredivisie Beach is als een rondreizend circus, die zich wekelijks verplaatst van en naar de mooiste steden van ons land. Ensing draagt, door het beschikbaar stellen van haar auto’s, bij aan de logistieke efficiëntie, van opbouw tot afbraak, van het evenement. Daarnaast worden de auto’s ingezet om de spelers in enkele steden tussen de side courts en het center court te vervoeren. De betrokkenheid van Ensing bij de BetCity Eredivisie Beach betekent een slag in de professionalisering van Nederlands hoogst aangeschreven beachvolleybal tour.
Sportieve activiteiten omarmen
Dani Levy, marketing manager bij Ensing, reageert enthousiast op de samenwerking: ‘’Als Ensing willen we graag sportieve activiteiten omarmen. Daarbij sluit de BetCity Eredivisie Beach goed aan qua look and feel. Ook qua omvang is dit voor ons een goede match, aangezien wij in eerste instantie lokaal actief zijn. ‘’
Winacties
Om de betrokkenheid van de bezoekers te vergroten, organiseert Ensing ook verschillende leuke winacties. Door te raden hoeveel volleyballen er in de Ensing-auto zitten, maken deelnemers kans op schitterende prijzen. Onder deze prijzen zitten tickets voor Queen & King of the Court Utrecht 2024 of een thuiswedstrijd van Go Ahead Eagles. Deze extra promotie is specifiek gekoppeld aan de Gelderse speelsteden, omdat Ensing momenteel een vestiging heeft in Apeldoorn en binnenkort een nieuwe vestiging opent in Arnhem.